Getting My چه دارویی برای بیماری زونا خوب است To Work

Wiki Article

این امر موجب هشدارهای بیشتری از سوی متحدان اسرائیل شد که باید شیوه جنگ علیه حماس را تغییر دهد تا غیرنظامیان را از مرگ و میر ناشی از بمباران شدید یا گرسنگی در امان نگه دارد.

زونا معمولاً به صورت نواری از تاول در یک طرف بدن و معمولاً روی تنه، گردن یا صورت ظاهر می‌شود.

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

حوله ‌ای را در آب سرد فرو برده و بعد از آبكشی روی ناحیه صدمه دیده قرار دهید. هر چه آب خنك ‌تر باشد احساس بهتری خواهید داشت.

● افراد مسن مبتلا به زونا نسبت به جمعیت عمومی بیشتر احتمال دارد عوارضی از جمله بثورات گسترده‌تر و عفونت‌های باکتریایی ناشی از تاول‌های باز را تجربه کنند.

ماساژ شمع یک مد جدید برای رهایی از استرس و رسیدن به آرامش

اصرار شهرداری برساخت مسجد در پارک قیطریه/ واکنش عضو شورا؛ تاکی قرار است خودزنی کنیم؟

علاوه بر موارد گفته شده، گاهی اوقات زونا باعث ایجاد درد شدیدی در فرد می‌شود. از این رو پزشک برای کاهش علائم بیماری، دارو‌های زیر را تجویز می‌کند:

جراحی تعویض مفصل زانو از زبان دکتر صالحی، جراح ارتوپد…

جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

کشیدن دستمال پارچه‌ای خیس روی تاول‌ها باعث تسکین می‌شود. بدیهی است در این شرایط باید حوله و لباس‌های خود را از دسترس دیگر افراد دور نگه دارید زیرا ترشحات داخل تاول‌ها می تواند باعث انتقال بیماری به فرد دیگر شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای شرکت خدمات دارویی رضوی محفوظ است.

درمان زودهنگام هم مدت عفونت را کوتاه می‌کند و احتمال بروز عوارض را کاهش می‌دهد. استرس و اختلال عملکرد سیستم ایمنی از دلایل بروز زونا هستند. برای درمان از پمادهای مختلف و داروهایی نظیر فامسیکلوویر بیماری زونا خفیف استفاده می‌شود.

Report this wiki page